Vi bruger cookies

Ved at benytte www.lf.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.
Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.

Social Media Week 1. marts: 5 Sessioner på Axelborg

L&F er vært for fem sessioner ved årets Social Media Week, hvor medlemmer og samarbejdspartnere naturligvis er velkomne til at deltage!

Uge 9 er Social Media Week. Her er Landbrug & Fødevarer onsdag den 1. marts værter for fem sessioner på Axelborg:

kl. 8:30 - 10: Influencer Marketing 2.0 (bloggere og instagrammere)
Kl. 10:30 - 11:30: Content-workshop: Skab det gode digitale indhold
Kl. 12-13: Influencer marketing - succesfulde kampagner til ungdommen ved SPLAY (youtubere)
Kl. 14-15: Digital Interessevaretagelse: CEO-Board
Kl. 15:30 - 17:30: Hvordan kan sociale medier anvendes til at styrke forretningen?

   
Vi har delt dagen op, så den første del beskæftiger sig med brug af influencers i kampagner og tilbyder de 50 hurtigste at deltage i en workshop om, hvordan man laver det gode digitale indhold, når man kun har egne ressourcer at trække på.

Den anden del af dagen fokuserer på sociale mediers forretningsværdi, og her har vi i vores første session samlet et panel af nuværende og tidligere CEOs med rødder i det politiske liv til en snak om digital interessevaretagelse. Panelet ledes af Benjamin Rud Elberth, der netop har udgivet bogen Digital Interessevaretagelse. Vi afslutter dagen med en session, der præsenterer en række af digitale rådgivere, der hver fortæller om forretningsværdi i forhold til deres konkrete arbejdspladser: fra DR til Universal Music, fra start-up til stor erhvervsorganisation.

Vi glæder os til at fylde Axelborg med entusiaster og nysgerrige!

Program for dagen

kl. 8:30 - 10:
Influencer Marketing 2.0

Influencermarketing har udviklet sig en del de sidste år. Vil du slå igennem med influencers kræver det storytelling og troværdige ambassadører, der har en interesse i dit brand. Du får tre forskellige perspektiver på influencer marketing, indblik i best practice cases - og også nogle råd til, hvordan man ikke skal gøre.

Speakers:
Camilla Stemann, Influencer Specialist og founder af Copenhagenbyme
Maria Andersen, Seniorkonsulent og Social Medie Strateg hos Relationspeople, mfl.

Tilmelding her(Arrangementet er gratis)

Kl. 10:30 - 11:30:
Content-workshop: Skab det gode digitale indhold

På denne workshop får du tips og tricks til det gode indhold på nettet. Du får input til den gode kreative proces, når indholdet skal udtænkes. Sidst men ikke mindst får du også mulighed for at syreteste konkrete indholdsidéer på andre ligesindede.
Erfaringsniveau – intro/mellem

Facilitator:
Maria Andersen, Seniorkonsulent og Social Medie Strateg hos Relationspeople, mfl.

Tilmelding her(Arrangementet er gratis - dog max på 50 deltagere)

Kl. 12-13
Influencer marketing - succesfulde kampagner til ungdommen ved SPLAY

Læn dig tilbage og nyd en times sjov og lærerig snak om digitale influenter, når Aleksander Wodschou fra Splay Networks gennemgår en håndfuld cases fra det forgange år. Sammen med Aleksander vil en af de største influenter mod den unge målgruppe krydre oplægget med egne erfaringer.

Speaker:
Aleksander Wodschou, Creative Sales & Strategist at Splay Networks

Tilmelding her (Arrangementet er gratis)

Kl. 14-15
Digital Interessevaretagelse: CEO-Board

Få indsigt I, hvad nogle af dem, der har siddet i det politiske maskinrum og på den anden side ser som centralt for virksomheder og organisationers digitale interessevaretagelse, og hvordan de ser feltet udvikler sig i disse år.

Facilitator:
Benjamin Rud Elberth, direktør for Digital Taktik og forfatter til bogen Digital Interessevaretagelse.

Paneldeltagere:

  • Karen Hækkerup, adm. direktør i Landbrug & Fødevarer og tidligere justitsminister, fødevareminister og social- og integrationsminister mm.
  • Gitte Lillelund Bech, Director i Public Affairs-afdelingen på bureauet Advice A/S, tidligere adm. direktør for Danske Havne og forsvarsminister mm.
  • Mads Rørvig, Head of Public Affairs i Finansrådet og tidligere folketingspolitiker for Venstre mm.
  • John Wagner, adm. direktør for De Samvirkende Købmænd, tidligere debatredaktør og politisk kommentator mm.

Tilmelding her (Arrangementet er gratis)

Kl. 15:30 - 17:30
Hvordan kan sociale medier anvendes til at styrke forretningen?

Fire specialister fra henholdsvis en interesseorganisation, et medie, en start-up og en virksomhed fortæller, hvordan de bruger digital og social til at nå deres forretningsmål.

Facilitator:
Mette Bierbum Bacher, Head of Social at Mindshare

Oplægsholdere:
Tina Mellergaard, Head of Social, Landbrug og Fødevarer
Stine Mølgaard, CMO Clout Cutout
Lars Aaes, Digital Specialist, DR
Samantha Foltmar, Head of Social Media, Universal MusicDenmark

Tilmelding her (Arrangementet er gratis)

Se oversigten over allearrangementer hos Landbrug & Fødevarer