Vi bruger Cookies

Ved at benytte www.lf.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.

TV Noget at være stolt af

Landbrug & Fødevarer fortsætter sin store omdømmekampagne med nyt TV-spot, der skal fastholde danskernes forståelse og accept af erhvervet.

Erhvervets omdømmekampagne, der efterhånden har kørt i seks år, fortsætter nu med et nyt 35-sekunders reklamespot, der i de kommende tre uger bliver vist i TV2’s reklameblokke samt i biograferne.

- Kampagnen har sikret L&F og erhvervet indflydelse og taletid. Men vi er til stadighed udfordret som erhverv, og skal derfor fastholde vores tryk ud mod danskerne, siger Lisbeth Olsgaard, Head of branding i L&F, og fortsætter:

- TV-reklame er stadig det stærkeste emotionelle medie vi har. Med billedsiden og Jørgen Leths kendte stemme berører vi en lang række emner, der tilsammen tegner et portræt af erhvervet. Det handler om, at vi fortsætter Et nyt kapitel, som vi begyndte sidste år med sætningen ”Noget at leve af. Noget at leve for.”

Noget at leve af – handler på den ene side om, at erhvervet leverer det daglige måltid til danskerne. Men det handler også om, at erhvervet er nødt til at have nogle fornuftige rammebetingelser for at overleve.

Noget at leve for – handler om, hvad erhvervet drømmer om. Hvad man står op for. Hvad man arbejder for. Hvad man vil bidrage til samfundet med i forhold til kvalitet, fødevaresikkerhed og miljøhensyn.

I uge 18, 19 og 20 bliver reklamespottet vist på TV2 og i biografer over hele landet.

- Vi kan ikke sige alt på 35 sekunder, men vi kan faktisk godt sige en del - og ikke mindst efterlade et positivt indtryk af et erhverv med potentiale, drømme og visioner, som vi alle kan være stolte af, fastslår Lisbeth Olsgaard.

Yderligere information om kampagnen kan indhentes hos kommunikationsdirektør Christian Hüttemeier på 4022 3183 eller hos Head of branding Lisbeth Olsgaard 2536 5915.